۳۴ تجربه مستند می‌شود

۳۴ تجربه مستند می‌شود

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای انتقال مکتوب تجارب و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی به نسل‌های بعدی مجموعه ۳۴ جلدی تجربه‌نگاری را با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، منتشر می‌کند.

با توجه به اینکه یکی از نقاط ضعف ساختار اداری در ایران منتقل نشدن مکتوب تجارب و دستاوردها به نسل‌های بعدی است، وزارت فرهنگ و ارشاد تلاش کرده با هدف انتقال تجربه‌های مدیریت فرهنگی، کمک به شکل گیری دانش بومی در مدیریت و شناخت ظرفیت ها و موانع پیش‌روی فعالیت های فرهنگی گزارشی از اقدامات قابل اعتنا را با نگاه کارشناسی و آسیب‌شناختی تبیین و در شمارگان محدود در اختیار اصحاب دانش و فرهنگ و هنر و تصمیم سازان و سیاستگذاران عرصه فرهنگ قرار دهد.

در این راستا مجموعه ۳۴ جلدی، گزارش تجربه‌های اقدامات و فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ را در گفت‌وگو با مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران دستگاه بزرگ فرهنگی کشور تدوین کرده است.


اولین جلد این مجموعه با عنوان شبکه  روستاهای دوستدار کتاب و جشنواره روستاها وعشایر دوستدار کتاب به معرفی این رویداد و نحوه شروع جشنواره در سال ۹۳ از ایده پردازی یک نویسنده تا روند برگزاری در طول هفت سال پرداخته است.

اکران و فروش سینما با ایجاد سامانه «سمفا»، فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما)، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، تولید بازی‌های ایرانی، مبارزه با قاچاق کتاب، هوشمند سازی و دولت الکترونیک، پایتخت نهج‌البلاغه، اجراهای کنسرت‌ها و اجراهای مجازی و تدوین سندهای فرهنگ عمومی، عناوین برخی دیگر از این مجموعه ۳۴ جلدی است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید