پژوهش بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای فروش و امانت کتاب الکترونیک در ایران شایسته تقدیر شد
پژوهش سمیه زمانی (همکار پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) با موضوع «تدوین راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای فروش و امانت کتاب الکترونیک در ایران» که در قالب پایاننامه کارشناسی ارشد انجام شده است در بخش پایاننامههای دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران «شایسته تقدیر» شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری این سازمان، ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ با حضور علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار شد و پژوهشگران برتر در حوزههای کتاب (تالیف، تصنیف و ترجمه)، پایاننامه، طرحهای خاتمه یافته و ایدههای برتر تجلیل شدند.
براساس این گزارش، اثر برگزیده دوازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی در بخش پایاننامه به مریم موسویزاده از تهران با موضوع «ارائه مدل تحلیل خودکار اطلاعات در نظامهای بازیابی اطلاعات بر اساس مصورسازی حوزه های دانش» اختصاص یافت.
همچنین سید مصطفی حسینی با موضوع «تاثیر اصلاحات ملی بر جمع و خرج در عصر ناصری (با تکیه بر اسناد دیوانی) از شهر شاهرود، سکینه قاسم پور با موضوع (بازیابی داستان براساس عناصر متنی و پیرامتنی) و سمیه زمانی با موضوع «تدوین راهبردی بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای فروش و امانت کتاب الکترونیک در ایران) در بخش پایاننامهها شایسته تقدیر شناخته شدند.
برگزیده حوزه کتاب الهه محبوب فریمانی با موضوع «بررسی ساختار ظاهری و محتوای دفاتر توجیهات در عصر صفوی» از مشهد شناخته شد. در این بخش پیمانه صالحی با بررسی موضوع «مسائل حقوقی مصاحبه های تاریخ شفاهی» و حسن ستاری و امین اله قلانی با کتاب «نشان های شهرداری های ایران (1358-1330) از تهران در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش پژوهشگران سازمان امین محمدی به عنوان عضو غیر هیات علمی و فرحناز افضلی قادی نیز به عنوان عضو هیات علمی، برگزیده و تجلیل شدند. همچنین علی کریمیان به عنوان پژوهشگر کوشا در بخش پژوهشگران سازمان معرفی شد.
روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این موفقیت را به سمیه زمانی تبریک میگوید.