با حضور عماد افروغ؛

کتاب «چرخه مُد در ایران» نقد می‌شود

دومین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی‏‏- اسلامی»
کتاب «چرخه مُد در ایران» نقد می‌شود

دومین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی‏‏- اسلامی» با عنوان نقد و بررسی کتاب «چرخه مُد در ایران»، چهارشنبه 25 خرداد 1401، ساعت 10 صبح به صورت برخط  برگزار می‌شود.

در این نشست عماد افروغ (جامعه‌شناس)  و حسین مهربانی‌فر (عضو هیأت علمی دانشگاه علوم رضوی و نویسنده کتاب)، به نقد و بررسی کتاب «چرخه مُد در  ایران» خواهند پرداخت. دبیری این برنامه را زهرا عبداله (دکتری پژوهش هنر) بر  عهده خواهد داشت.

کتاب «چرخه مُد در ایران» که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات  منتشر شده است، ضمن پرداختن به ادبیات مفهومی و نظری چرخه مُد لباس از طراحی و تولید تا توزیع و مصرف، تلاش می‌کند چرخه مد لباس در ایران را به‌عنوان صنعت خلاق فرهنگی مورد ارزیابی قرار دهد.


علاقه‌مندان به حضور در نشست نقد کتاب «چرخه مُد در ایران» می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام کنند:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/art

تصویر این نشست از صفحه اینستاگرام پژوهشکده هنر به نشانی @ricac.art پخش خواهد شد.

گفتنی است این نشست دومین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی‏- اسلامی» است که به‌عنوان بخش علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر در چهار محور ابعاد فرهنگی- اجتماعی سبک پوشش ایرانی- اسلامی، مطالعات انسان‌شناختی- جامعه‌شناختی سبک پوشش ایرانی- اسلامی،مطالعات تاریخی تطورات سبک پوشش ایرانی و چالش‌های رشد صنعت ملی پوشاک در ایران با مشارکت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری و دیگر نهادها 21 تیر 1401 برگزار خواهد شد.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید