فراخوان حمايت از پايان‌نامه‌های ارشد و دکتری منتشر شد

پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد ۱۰ میلیون و رساله‌های دکتری ۲۵ میلیون تومان
فراخوان حمايت از پايان‌نامه‌های ارشد و دکتری منتشر شد

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و ارتقای پژوهش‌های فرهنگی در کشور، بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالقوه دانشگاه‌ها، تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات در زمینه‌های فرهنگی و تقویت تحقیقات دانشجویی نوآورانه و خلاقانه در این حوزه‌ها، از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری حمایت می‌کند. 

براساس دستورالعمل جدید حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناشی ارشد و رساله‌های دکتری، پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که دفاع شده و موضوع آنها مرتبط با محورها و اولویت‌های پژوهشی پژوهشگاه باشند، مشمول برخورداری از حمایت می‌شوند. همچنین پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که همسو با اولویت‌های پژوهشی پژوهشگاه بوده و یا توصیه کتبی یکی از معاونت‌ها و سازمان‌ها و واحدهای ستادی وزارت متبوع را داشته باشند از اولویت در حمایت برخوردارند.

حمایت از پایان‌نامه و رساله موردنظر منوط به تصویب در شورای علمی یکی از پژوهشکده‌های پژوهشگاه و تأیید معاونت پژوهشی است.

حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دفاع شده به شکل حمایت از نشر صورت می‌پذیرد. مشروط به اینکه دانشجو متن پایان‌نامه و رساله را طبق «شیوه‌­نامه تبدیل طرح و پایان­‌نامه به کتاب» و  تحت نظر ناظر پژوهشگاه بسط داده و در قالب کتاب در آورد. به استناد دستورالعمل سقف حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد ۱۰ میلیون تومان و برای رساله‌های دکتری ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است. دانشجویان متقاضی حمایت، موظف به ارائه یک نسخه از پایان‌نامه یا رساله دفاع شده و نیز مقاله‌های مستخرج از پایان‌نامه یا رساله و نسخه الکترونیکی آنها هستند.

همچنین دانشجوی متقاضی حمایت باید در یک نشست تخصصی در پژوهشگاه نتایج پایان‌نامه یا رساله خود را ارائه نماید.

دانشجویان متقاضی حمایت از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله‌ دکتری، باید متناسب با اولویت‌های پژوهشگاه مستندات درخواستی را در تارنمای پژوهشگاه در بخش فراخوان حمایت از پایان‌نامه وارد کنند.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید