پیامد‌های فرهنگی اجتماعی جشن عید غدیر بررسی می‌شود

 پیامد‌های فرهنگی اجتماعی جشن عید غدیر بررسی می‌شود

نشست تخصصی بررسی ابعاد و پیامد‌های فرهنگی اجتماعی جشن عید غدیر، یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱،  ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در این نشست  که از سوی مرکز بررسی‌ مسائل فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی (هاتف) با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود، زهرا گلپایگانی، محمدرضا وحیدزاده، وحید جلال‌پور، فاطمه رایگانی، سینا شیخی، مرضیه افضلی، عاطفه خادمی، مصطفی جلالی، محسن صبوریان، اسماعیل فراهانی، حامد سروری و سجاد صفارهرندی سخنرانی خواهند کرد.


جشن عید غدیر ۱۴۰۱ با حضور ۳ میلیون نفر از مردم تهران در مسیر ۱۰ کیلومتری خیابان ولی‌عصر(عج) برگزار شد. در این مهمانی ۶۰۰ موکب مردمی به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند. دومیلیون پُرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شد و ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شد. تا یک روز مانده به برگزاری مراسم، ۱۰۸ هزار نفر از مردم بانی برپایی مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر شده بودند. همچنین ۴۰ مجموعه شهربازی در این مسیر برای کودکان تدارک دیده شد تا در این عید بزرگ ساعاتی خوش را برای آنان رقم بزند. ۱۵۰ گروه سرود نیز در قالب ۷۰ استیج اجرای برنامه داشتند.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید