با همکاری شورای فرهنگ عمومی کشور:

همایش یک‌روزه «جام جهانی، رقابت هویت و فرهنگ‌ها» برگزار می‌شود

همایش یک‌روزه «جام جهانی، رقابت هویت و فرهنگ‌ها» برگزار می‌شود

همایش یک روزه «جام جهانی، رقابت هویت و فرهنگ‌ها» دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت  ۸ تا ۱۶ با همکاری شورای فرهنگ عمومی کشور، در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به صورت نیمه حضوری برگزار می‌شود.
 در این همایش سینا کلهر (معاون فرهنگی وزارت ورزش) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح ، نادر جعفری هفت‌خوانی (عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع)) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ ظهر، مختار شیخ حسینی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ بعدازظهر و بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) از ساعت ۱۵ تا ۱۶، سخنرانی خواهند کرد.
 همایش یک روزه «جام جهانی،رقابت هویت و فرهنگ‌ها» در پی فهم تحولات فرهنگی پرشتابی است که این بار نه در مراکز فرهنگی غربی بلکه در یکی از کشورهای کوچک آسیایی برگزار می شود. این رویداد بزرگ جهانی که میلیون‌ها نفر از مردم جهان نظاره‌گر آن هستند و افکار عمومی جهان را به خود مشغول می‌کند، ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی، هویتی را می‌تواند برای کشور ایران که یکی از اضلاع این رقابت جهانی است به همراه داشته باشد.


در این همایش تلاش می‌شود فرصت‌های فرهنگی جام جهانی برای کشور ایران، نگاه قطری‌ها به جنبه‌های مختلف فرهنگی و نوع بازنمایی قطر در جهان، ابعاد بازاریابی برند ملی کشورها در جام جهانی و ظرفیت‌سنجی رقابت‌پذیری گفتمان جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ بررسی شود.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:


https://www.skyroom.online/ch/ricac/research



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید