در دیدار دبیر جشنواره کتاب سال سبک زندگی با رئیس پژوهشگاه تأکید شد:

همکاری پژوهشگاه با جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی

همکاری پژوهشگاه با جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی

حجت‌الاسلام علی رحمانی، مدیرکل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان و دبیر چهارمین دوره جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات دیدار کرد. بنا به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، رحمانی در این دیدار که ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ در پژوهشگاه انجام شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی، با توجه به ظرفیت علمی و اجرایی پژوهشگاه خواستار همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با این جشنواره شد.

رحمانی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره کتاب سال سبک زندگی، شناسایی آثار فاخر مرتبط با عرصه سبک زندگی‌ و معرفی آن‌ها به مخاطبان فرهیخته، ایجاد شبکه تعاملی میان فعالان عرصه سبک زندگی و شناسایی استعدادهای بالفعلی که در عرصه سبک زندگی در حال فعالیت هستند را از اهداف این جشنواره برشمرد.

رئیس پژوهشگاه نیز در این دیدار، ضمن استقبال از تشکیل این نشست، بر اهمیت برگزاری جشنواره کتاب سال سبک زندگی و همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با این رویداد علمی فرهنگی تأکید کرد. زائری همچنین آمادگی پژوهشگاه را مبنی بر استفاده از ظرفیت علمی اعضای هیأت علمی و استادان همکار با پژوهشگاه در داوری و ارزیابی آثار جشنواره و نیز برگزاری نشست‌های علمی در موضوع سبک زندگی اعلام کرد. استفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی پژوهشگاه برای  اطلاع‌رسانی جشنواره و نیز ارسال آثارمنتشرشده پژوهشگاه در حوزه سبک زندگی از دیگر موارد مورد توافق در این جلسه بود.


در این دیدار، محمدجواد استادی رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خراسان و مثیم مهدیار معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نیز حضور داشتند. استادی بر جنبه‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی مناسب و ملی جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با همراهی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تأکید کرد.


چهارمین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی در نُه محور، بهمن ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. «سبک زندگی، مبانی و مفاهیم»، «سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی»، «سبک زندگی، خانواده و جنسیت»، «سبک زندگی و زندگی شهری»، «سبک زندگی، رسانه و فضای مجازی»، «سبک زندگی، آیین‌ها و مناسک (محور ویژه)»، «سبک زندگی، تولید و مصرف فرهنگی»، «سبک زندگی، آموزش و سلامت» و «سبک زندگی، اسوه‌ها و الگوها» محورهای این جشنواره است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید