نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی مطالعات فرهنگی- اجتماعی افغانستان برگزار می‌شود:

خروج آمريكا از افغانستان؛ شكست يا تاكتيك؟!

خروج آمريكا از افغانستان؛ شكست يا تاكتيك؟!

نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی مطالعات فرهنگی- اجتماعی افغانستان با عنوان «افغانستان یک سال پس از ظهور مجدد طالبان، خروج آمريكا از افغانستان؛ شكست يا تاكتيك؟!»، سه‌شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به صورت نیمه حضوری برگزار می‌شود.

اين مجموعه نشست در راستای كلان موضوع افغانستان در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برنامه ريزی شده است. در نشست‌های مذكور مدعوين با تمركز بر موضوعی خاص مهم‌ترين مسائل دوره معاصر خاصه دو دهه اخير را تشریح، تبيين و تفسير مي‌كنند تا از دريچه آن به شناخت بهتر افغانستان كمك كنند. 

در اين نشست محسن اسلام‌زاده (مستندساز و پژوهشگر مسائل افغانستان) درباره موضوع خروج آمريكا از افغانستان سخن خواهد گفت: اينكه چه فرايندی منجر به اين خروج شد، اين اقدام آمريكايي‌ها خودخواسته بود يا تحت فشارهاي داخلي و خارجی مجبور به چنين اقدامی شدند و  در اين ميان طالبان چه نقشی در اين خروج داشتند.

دبیری این نشست را  محمود ذکاوت برعهده دارد.


علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی: خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ مراجعه یا از طریق نشانی زیر به صورت مجازی شرکت کنند: 

https://www.skyroom.online/ch/ricac/research



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید