در دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی:

نشست «از مردم‌نگاری تا انسان‌نگاری» برگزار می‌شود

نشست «از مردم‌نگاری تا انسان‌نگاری» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور با عنوان «از مردم‌نگاری تا انسان‌نگاری»، ازسوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

در این نشست که شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، طیبه عزت‌اللهی نژاد (عضو هیأت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) و مهرداد عربستانی (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) سخنرانی خواهند کرد.

دبیری این نشست را مهدی اکبری گلزار (مردم‌شناس و جامعه‌شناس) بر عهده دارد.


گفتنی است دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور، همزمان با هفته پژوهش ۱۴۰۱، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با مشارکت مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این رویداد فرهنگی، آخرین دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و مراکز پژوهشی حوزه فرهنگ و هنر و نیز تازه‌های کتاب این مراکز، از شنبه ۱۹ آذر تا چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصد (ویژه استادان و دانشجویان) به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست، می‌توانند به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶ مراجعه و یا به‌صورت برخط در این برنامه شرکت نمایند.

نشانی برخط برنامه:

 https://www.aparat.com/ricac/live



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید