شماره هفتم فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر می‌شود

شماره هفتم فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ منتشر می‌شود

شماره هفتم فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ به‌زودی منتشر می‌شود. در شماره جدید این فصلنامه ۶ مقاله درج شده که عناوین آن‌ها به این شرح است:


  • دلالت‌های سیاست‌گذاری رسانه؛‌ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی/ مصطفی کریمی، اکبر نصراللهی کاسمانی، عبدالکریم خیامی
  • ارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیام‌رسان‌های اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیام‌رسان «وی‌چت»/ مجید سلیمانی ساسانی
  • موانع اجرای خط‌مشی‌های رسانه‌ای در صداوسیما/ محسن شاکری‌نژاد، مرضیه اشعری، سیاوش صلواتیان، رضا فرخ‌نژاد
  • شناسایی و رتبه‌بندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرآیند آزمون کیو/ سجاد کردانی، زهرا خرازی محمدوندی‌آذر، محمد سلطانی‌فر
  • ارایه مدل سیاستگذاری فرهنگی به منظور تقویت (ارتقای) هویت فرهنگی جوانان استان ایلام/ طاهر سلیمانی، علیرضا صامت، عباسعلی قیومی، اسماعيل كاوسي، علی رشیدپور
  • بررسی زبان‌شناختی حسن تعبیر در برنامه‌های شبکۀ استانی تلویزیون به‌منظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی/ مریم تفرجی یگانه، نعمت جهانفر، زهرا دریکوند

  فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ به گسترش، ارتقاء و انتشار دستاوردها  و یافته‌های تحقیقاتی در زمینه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، مدیریت فرهنگی در کشور و  ابعاد مختلف آن مانند آینده‌پژوهی، تحلیل‌های سیاستی، ارزیابی خط‌مشی‌ها، ارائه پیشنهادهای سیاستی، تجزیه و تحلیل ساختارهای مدیریتی، مالی، تصمیم‌گیری فرهنگی و موضوعاتی از این قبیل می‌پردازد تا به واسطه آن دانش مطالعات راهبردی در حوزۀ فرهنگ تقویت و زمینۀ تحقق  اهداف و سیاست‌های فرهنگی کشور فراهم آید.

تاکنون شش شماره از این فصلنامه به مدیرمسئولی قاسم زائری و سردبیری ابراهیم حاجیانی منتشر شده است. متن کامل مقالات این فصلنامه در سایت اختصاصی مجله به نشانی http://scsj.ricac.ac.ir در دسترس است.

مدیریت اجرایی این مجله با رقیه مهری است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید