٢٩ تير ١٣٩٩
رقبای رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور
گزارش «رقبای رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور» نوشته محسن فینیزاده بیدگلی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتبطات منتشر شد.
اهمیت و ضرورت این پژوهش با توجه به جایگاهی که رسانهها در اثرگذاری بر ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی بشر امروزی دارد، بدیهی بهنظر میرسد. اهداف این تحقیق، بررسی رقبای رسانۀ ملی در سپهر رسانهای کشور است که با استفاده از روش «تحلیل محتوای کیفی» سعی در رسیدن به این هدف دارد. عمدهترین دلیل انتخاب و بهکارگیری روش کیفی ماهیت سؤال پژوهشی است و بر آن است که با بررسی نظریات کارشناسان، به کشف مفاهیم و رابطهها در دادههای مصاحبهها پی ببرد.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید