٣٠ تير ١٣٩٩
الگوی پروپاگاندای رسانهای داعش در مجلۀ دابق
این گزارش با اشاره به نقش و جایگاه رسانههای جهانی امروز در کنترل و هدایت افکار عمومی، به پیروزیهای داعش در عرصه رسانه و تبلیغات و جذب مخاطب و به ویژه دابق، به عنوان هستۀ اصلی و نقطۀ اتکای آنها میپردازد. به همین دلیل، محتوای مجلۀ دابق داعش در این گزارش مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا چگونگی جذب نیروی داعش با پروپاگاندا را نشان دهد. از اینرو پیشینههای تاریخی فعالیتهای رسانهای و مبانی فکری و عقیدتی داعش و مبانی نظری آنها با استفاده از روش تحلیل مضمون مورد مطالعه قرار گرفته است.
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید