پژوهشکده ارتباطات برگزار می‌کند:

نشست تخصصی «ارتباطات محیط زیست و توسعه پایدار»

نشست تخصصی «ارتباطات محیط زیست و  توسعه پایدار»

نشست تخصصی «ارتباطات محیط زیست و نقش فناوری‌های نوین ارتباطی در توسعه پایدار محیط زیست» با سخنرانی دکتر حسین محمودی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی و دکتر زهرا اسدی، پژوهشگر ارتباطات از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏شود. در ابتدای این نشست، دکتر حسین محمودی به مفهوم‌سازی ارتباطات محیط زیست می‌پردازد و سپس با نگاهی به ارزیابی سیستم ارتباطات محیط زیستی کیفیت هوا در شهر تهران، ارتباطات محیط زیست و ارتباطات ریسک را در یک بستر عملی توضیح داده و نقش و اهمیت آن را در حفاظت محیط زیست تبیین می‌کند.

دکتر زهرا اسدی نیز وضعیت محیط زیست ایران در حال حاضر و چشم انداز آینده آن و همچنین نحوه مشارکت دادن مردم در حفظ محیط زیست پایدار و استفاده از ICTs  برای مدیریت جامع محیط زیست را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.


«ارتباطات محیط زیست: مفاهیم و مدل‌ها»، «ارتباطات ریسک (آلودگی هوا)»، «نیومدیا و محیط زیست»، «آلودگی هوا و ارتباطات محیط زیست»، « ICTs  و شاخص‌های آن در ایران و جهان» و «مدیریت جامع محیط زیست با ICTs» از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.  

حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.


از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید
فرشید نوتاش حقیقت ١٢ تير ١٣٩٨

سلاماز چه طریقی برای حضور در جلسه باید ثبت نام کرد؟

مدیر سایت ١٢ تير ١٣٩٨

سلام. برای حضور در جلسات علمی پژوهشگاه نیاز به ثبت نام نیست.

علی ١٢ آذر ١٣٩٨

جشنواره پژوهش فرهنگی سال امسال 98 برگزار می شود؟

مدیر سایت ١٢ آذر ١٣٩٨

متاسفانه به علت محدودیت بودجه برگزار نمی شود.