مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست پژوهشگاه برگزار شد

نگاه به پژوهش متحول شده است
مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست پژوهشگاه برگزار شد

آیین تودیع مهدی نجابت، مدیر سابق حراست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و معارفه حسین تدین مدیر فعلی این مجموعه، شنبه 6 دی 1399 با حضور قاسم خورشیدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد سلگی، رئیس پژوهشگاه ضمن تشکر از اعتماد حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجموعه پژوهشگاه، از تلاش‌های نجابت در صیانت از امنیت فکری و روانی پژوهشگران پژوهشگاه قدردانی کرد و افزود: در این دوره آرامش خوبی بر محیط پژوهشگاه حاکم شد که مرهون زحمات آقای نجابت در تصدی مدیریت حراست است. رئیس پژوهشگاه تأکید کرد: همواره بر این نظر هستیم که مدیر حراست مجموعه پژوهشگاه باید فردی باشد که از پژوهش و نحوه رفتار با پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر اطلاع داشته باشد.


در ادامه این مراسم، قاسم خورشیدی، رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در انجام پژوهش‌های مورد نیاز وزارتخانه و جامعه تشکر کرد و افزود: نگاه به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات چه در دوره وزارتخانه و چه در خارج از آن متحول شده است. سطح کارها و پژوهش‌هایی که در این مجموعه انجام می‌شود، حایز اهمیت است و نتایج تحقیقات انجام‌شده به بخش‌های مختلف کشور ارائه می‌شود. همه اینها باعث شده که نگاه به پژوهشگاه عوض شود. خورشیدی با ابراز خرسندی از این موضوع گفت: در جلسات مختلف از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ذکر خیر می‌شود، از این بابت به مجموعه پژوهشگاه و مدیریت آن تبریک می‌گویم.


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در شرایطی که رهبر انقلاب بر کارهای علمی تاکید دارند و نظر کارشناسی نزد ایشان از جایگاه رفیعی برخوردار است، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات نباید به وضع موجود راضی باشد، بلکه باید بیش از پیش به انجام پژوهش‌های مورد نیاز جامعه بپردازد. در چنین شرایطی ارزش و قیمت کارهای پژوهشی نیز بیشتر می‌شود. رئیس مرکز حراست وزارت ارشاد به چهار مرحله سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینها ما در مرکز حراست وظیفه صیانت و حفاظت از مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داریم و تلاش می‌کنیم در مسیر مورد توقع وزارتخانه حرکت کنیم. رئیس مرکز حراست وزارت ارشاد ضمن تشکر از تلاش‌های مهدی نجابت در تصدی مدیریت حراست پژوهشگاه ابراز امیدواری کرد  حسین تدین بتواند با توجه به سوابق و رزومه کاری خود بتواند شرایط بهتری را در حوزه صیانت از پژوهشگاه و دستاوردهای آن حاکم کند.


در این مراسم داریوش مطبی (معاون پژوهشی)، سیده راضیه یاسینی (رئیس پژوهشکده هنر)، سیدوحید عقیلی (رئیس پژوهشکده ارتباطات)، رضا تسلیمی (معاون دفتر طرح‌های ملی) و مصطفی اسدزاده (مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه) در سخنان کوتاهی از زحمات مهدی نجابت قدردانی کرده برای حسین تدین آرزوی موفقیت نمودند.



 در پایان این مراسم، لوح تقدیر پژوهشگاه تقدیم مدیر سابق حراست پژوهشگاه شد و حکم انتصاب حسین تدین نیز تقدیم ایشان گردید.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید