با همکاری پژوهشگاه برگزار می‌شود:

دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی

دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی

دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی مبنی بر بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه، این همایش در پنج محور، مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش را داوری می‌کند. «بازنمایی ماهیت و ویژگی های انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم»، «بازنمایی دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «بازنمایی دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «بازنمایی زمینه‏‌های نظری تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت­‌عظمی (ارواحنافداه)» و «بازنمایی زمینه‏‌های عملی تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» عناوین محورهای دومین همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی است.


هلت ارسال مقاله به این همایش 30 فروردین 1400 است. این همایش با هدف بازنمایی ماهیت، دستاوردها و آرمان‌­های انقلاب اسلامی در موزه دفاع مقدس با تکیه بر بیانیه گام دوم، در خرداد 1400، توسط موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید