برای بار دوم در سال 1399

روابط‌عمومی پژوهشگاه به‌عنوان روابط‌عمومی برتر شناخته شد

روابط‌عمومی پژوهشگاه به‌عنوان روابط‌عمومی برتر شناخته شد

روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در ارزیابی عملکرد خبری معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بار دوم در سال  ۱۳۹۹  موفق به کسب رتبه اول شد.

بنا به اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ارزیابی عملکرد خبری معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه این وزارتخانه در پاییز ۱۳۹۹، روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با کسب امتیاز 91.66 در رتبه اول روابط‌عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاییز ۱۳۹۹  قرار گرفت. 

در این ارزیابی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاونت فرهنگی وزارتخانه نیز با کسب همین امتیاز، ۹۱.۶۶، در جایگاه نخست قرار گرفتند. نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان اوقاف و امور خیریه رتبه‌های دوم و سوم این ارزیابی را به خود اختصاص دادند.


در بهار ۱۳۹۹ نیز روابط عمومی پژوهشگاه موفق به کسب رتبه اول شده بود.

بنابر مقایسه ارزیابی عملکرد خبری معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه فصل بهار، تابستان وپاییز ۱۳۹۹، روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در رتبه اول روابط‌عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است. اصول خبرنویسی و رعایت اصول نگارشی و ویرایشی معیار اصلی این ارزیابی کیفی بوده است.

این گزارش همچنین به ارزیابی پورتال معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پرداخته که براساس آن پورتال پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در جایگاه سوم قرار گرفته است. نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاونت فرهنگی وزارتخانه مشترکا در رتبه اول و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در رتبه دوم این ارزیابی قرار دارند.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید