اعلام نتایج نظرسنجی پژوهشگاه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی کرونا

اعلام نتایج نظرسنجی پژوهشگاه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی کرونا

نتایج موج چهارم نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات درباره «دیدگاه مردم درخصوص کرونا»، در سی‌و‌هشتمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا که به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود،ارائه می‌شود. 

بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه، نتایج این افکارسنجی که بهمن ۱۳۹۹ انجام شده، توسط رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارائه خواهد شد.

موج اول نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سطح ملی و به صورت تلفنی در هفته آخر فروردین ۱۳۹۹ توسط انجام شده است. موج دوم این نظرسنجی نیز با استفاده از پرسشنامه و به صورت تلفنی در۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ تا ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ اجرا شده و سومین موج آن از تاریخ ۹ مهر تا ۱۹ مهر ۱۳۹۹ صورت گرفته است.

 بررسی و تدوین سیاست‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی خیز چهارم کرونا در کشور، تشریح آخرین اخبار و اطلاعات از تولید واکسن در داخل کشور، تشریح آخرین اخبار و اطلاعات از خرید واکسن خارجی و تشریح طرح گام چهارم پویش ملی اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا و تدوین سیاست‌های رسانه ای آن، از دیگر موضوعات این جلسه خواهد بود.


در سی‌و‌هشتمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا، سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید