کتاب «سایه‌روشن‌های تقوا در فضای مجازی» رونمایی می‌شود

کتاب «سایه‌روشن‌های تقوا در فضای مجازی» رونمایی می‌شود

کتاب «سایه ‌روشن‌‌های تقوا در فضای مجازی»، ۲۳ آبان ۱۴۰۰ معرفی و رونمایی می‌شود. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، کتاب سایه ‌روشن‌ های تقوا در فضای مجازی که به تازگی از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است، با همکاری این دانشگاه معرفی و رونمایی می‌شود.

این برنامه، یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور نویسندگان کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود. در این برنامه حجت‌الاسلام علیرضا دهقانی فیروزآبادی (عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق ع) و حسن خجسته باقرزاده (عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما) درباره این کتاب و موضوع آن سخنرانی خواهند کرد. دبیری این نشست را مصطفی اسدزاده (عضو پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) بر عهده خواهد داشت.

محمدجواد نوروزی‌ اقبالی، محمدرضا برزویی و محمدجواد رمضانی نویسندگان این کتاب هستند. کتاب سایه ‌روشن‌‌های تقوا در فضای مجازی در پنج فصل از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است. 


به استناد این کتاب، که دستاورد پژوهش انجام‌شده است، صیانت و امنیت فضای مجازی، بسته به عمل سالم و هنجارمندی کاربران است و به‌کاربردن تدابیر کنترلی در این زمینه تا زمانی که شاهد بومی‌شدن فضای مجازی باشیم، به بن بست رسیده است. 

مسلح‌بودن به سلاح تقوا، خودکنترلی و به‌کارگیری تربیت اخلاقی افراد در فضای مجازی از راهبردهای اصلی و فردی صیانت در فضای مجازی هستند.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام کنند:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/meeting


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید