سه کارگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، برگزار می‌شود

سه کارگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، برگزار می‌شود

برنامه کارگاه‌های آموزشی نخستین نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های فرهنگی ـ هنری»، ویژه دانشجویان و علاقه‌مندان پژوهش‌های فرهنگی  ـ هنری، اعلام شد. 

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه «دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌‌ها و پژوهشکده‌های فرهنگی ـ هنری»، این رویداد پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش و از روز یکشنبه ۲۸ آذر تا ۱دی‌ماه سال جاری و با مشارکت پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاددانشگاهی برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه سه کارگاه‌ آموزشی با عناوین «اهمیت مأخذشناسی در پژوهشی هنری»، «شیوه‌های کاربردی‌سازی پژوهش‌های مردم‌شناختی» و «تحلیل یافته‌های پیمایش‌های اجتماعی در حوزۀ هنر» با تدریس عبدالحسین لاله (عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر و رئیس پژوهشکدۀ هنر)، علیرضا حسن‌زاده (رییس پژوهشکدۀ مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری) و محمد روزخوش و آرش حیدری (از پژوهشگران پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۹ آذرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۳، سه‌شنبه ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و چهارشنبه  ۱ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳، در سینما تک صبا برگزار می‌شود.

حضور در این کارگاه برای دانشجویان و عموم علاقه‌مندان به پژوهش‌های فرهنگی و هنری آزاد است و به شرکت‌کنندگان حاضر در این کارگاه‌ها، گواهی حضور ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان براي شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شمارۀ ۱۲۵، مؤسسه فرهنگی ـ هنری صبا، سینماتک صبا مراجعه نمایند.


  • برنامه کارگاه‌ها:

عنوان کارگاه

مدرس

زمان

اهمیت مأخذشناسی در پژوهشی هنری

عبدالحسین لاله

دوشنبه ۲۹ آذرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۳

شیوه‌های کاربردی‌سازی پژوهش‌های مردم‌شناختی

علیرضا حسن‌زاده

سه‌شنبه ۳۰ آذرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۳

تحلیل یافته‌های پیمایش‌های اجتماعی در حوزۀ هنر

محمد روزخوش و آرش حیدری

چهارشنبه  ۱ دی‌ماه، ساعت ۱۰ تا ۱۳


 


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید