همایش ملی «هویت و سیاست‌گذاری در ایران» برگزار می‌شود

همایش ملی «هویت و سیاست‌گذاری در ایران» برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، همایش ملی «هویت و سیاست‌گذاری در ایران» از سوی دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری مؤسسه مطالعات ملی، برگزار می‌شود.

بنابر اعلام موسسه مطالعات ملی، این همایش با هدف توسعه حوزه توامان پژوهشی و سیاستی-اجرایی هویت ملی، تلاش دارد ضمن جلب نظر متخصصان، مسئولان و علاقه‌مندان حیطه مطالعاتی سیاست‌گذاری هویت، اولاً سهمی در غنای این عرصه حائز اهمیت اما کمتر مورد توجه داشته باشد، ثانیاً فرصتی برای گفتگو و همفکری پژوهشگران حوزه هویت و سیاست فراهم آورد و ثالثاً پیشنهادهایی برای بهبود سیاست‌های خرد و کلان هویتی و به تبع آن حل و فصل چالش‌های هویتی ارائه نماید. مواردی که تحقق هر یک از آنها کمکی چشمگیر به پیشرفت اقدامات سیاستی در عرصه هویت خواهد کرد و با برجسته‌سازی برخی تجربیات یا تمرکز بر بعضی ظرافت‌ها، نویدبخش آینده ای روشن‌تر برای ایرانیان خواهد بود.


این همایش در محورهای مباحث نظری و مسائل بنیادی سیاست‌گذاری و هویت، ابعاد و حوزه‌های سیاست‌گذاری هویتی در ایران (حوزه فرهنگی و اجتماعی، حوزه سیاسی و امنیتی، حوزه اقتصادی و فناوری و حوزه زیست‌محیطی) و آسیب‌شناسی و آینده‌پژوهی سیاست‌های هویتی در ایران، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن چکیده مقالات خود را به نشانی Siasat.hoviat@gmail.com ارسال نمایند.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید