در هفتمین پیش‌نشست همایش «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی»

کتاب «پوشش بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت ع» نقد می‌شود

کتاب «پوشش بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت ع» نقد می‌شود

در هفتمین پیش‌نشست همایش «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی»، کتاب «پوشش بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت  علیه‌السلام» نقد می‌شود. در این نشست که شنبه 11 تیر 1401 ساعت 10 صبح به‌صورت  برخط برگزار می‌شود، عیسی عیسی‌زاده (استادیار  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤلف این کتاب) و علی الهی خراسانی (استادیار  دانشگاه فردوسی مشهد) به ارزیابی و مطالعه شاخصه‌های مربوط به سبک پوشش در آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) با محوریت نقد این کتاب خواهند پرداخت. دبیری این نشست را زینب  محمودیان برعهده دارد.


در این نشست سخنرانان ضمن اشاره به سفارش‌هایی که در آموزه‌های قرآن و سخنان و سیره اهل بیت (ع) در باره پوشش در این کتاب نقل شده، به شاخصه‌های مربوط به سبک پوشش در آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) خواهند پرداخت.


تصویر این نشست به‌صورت برخط در فضای اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art و صفحه اینستاگرام پژوهشکده هنر به نشانی ricac.art در دسترس علاقه‌مندان است.

اولین همایش بین‌المللی پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی  به‌عنوان بخش علمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی مدولباس فجر است که با مشارکت پژوهشگاه و همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری و دیگر نهادها 21 تیر 1401 برگزار می‌شود. 


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید