تفاهم‌نامه همكاری میان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و پژوهشگاه فضای مجازی امضا شد

تفاهم‌نامه همكاری میان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و پژوهشگاه فضای مجازی امضا شد

تفاهم‌نامه همكاری میان «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «پژوهشگاه فضای مجازی» با هدف توسعه همکاری‌‏های علمی و پژوهشـی و بهره‌‏مندی از امکانات و توانمندی‌‏های یکدیگر امضا شد.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در دیدار حسین مُطلبی، رئیس پژوهشگاه فضای مجازی با قاسم زائری، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، که ۱۴ دی ۱۴۰۱ انجام شد، دو طرف ضمن تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک، به استناد ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر دو پژوهشگاه بر همکاری متقابل در اجرای طرح‌های پژوهشی توافق کردند.

براساس تفاهمنامه همکاری مشترک که در ۸ بند تنظیم شده است، دو پژوهشگاه در طراحي و اجراي طرح‌هاي پژوهشي، تألیف یا ترجمه، همکاری متقابل در اجرای نظرسنجی مورد نیاز دو طرف و همکاری در برگزاری سمینار، همایش، سخنرانی، کارگاه و میزگردهای علمی مرتبط برابر ضوابط دو طرف همکاری خواهند کرد.

«پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «پژوهشگاه فضای مجازی» همچنین در انتشار کتب، نشریات و ویژه‌نامه‌های علمی با نشان دو طرف؛ معرفی کتاب‌های منتشر شده از سوی پژوهشگاه در سایت یا کانال‌های اطلاع‌رسانی ..؛ پشتیبانی متقابل در خصوص داده‌های موجود در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منابع اسنادی و کتابخانه‌ای طرفین و همچنین برنامه‌ها و نرم‌افزارهای موجود اعم از مکتوب و دیجیتال برابر ضوابط دو طرف؛ و نیز بهره‌گيری طرفين از امكانات كارگاهی و فضای فيزيكی یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این تفاهنامه که به امضای قاسم زائری (رئیس پژوهشگاه فرهگ، هنر و ارتباطات) و حسین مُطلّبی (رئیس پژوهشگاه فضای مجازی) رسیده است، به مدت ۴ سال اعتبار خواهد داشت.

در جلسه تبادل این تفاهنامه، میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشگاه، حسین حسنی، رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و امیررضا باقرپور شیرازی، مدیرگروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه فضای مجازی حضور داشتند.







برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید