با حضور نظریه‌پردازان و صاحبنظران

سمینار دو روزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

 سمینار دو روزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، «سمینار انقلاب اسلامی: ذات و رمز تداوم و بقای آن» را با حضور اندیشمندان و صاحبنظران، در فاصله بعثت انقلاب تا بعثت نبوی، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اول و دوم اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۹ برگزار می‌کند.

بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تمرکز این سمینار بر سه موضوع اصلی «ذات و ماهیت انقلاب اسلامی»، «تداوم انقلاب اسلامی» و «بقای انقلاب اسلامی» است. در این سمینار ابعاد مختلف کلامی، الهیاتی، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و هنری تحلیل انقلاب اسلامی با حضور نظریه‌پردازان، اساتید و محققان حوزه‌های مرتبط مورد بحث قرار خواهد گرفت. 


حمید پارسانیا، ابراهیم متقی، علی مطهری، غلامرضا جمشیدیها، علیرضا شجاعی‌زند، حسام‌الدین آشنا، محسن الویری، ابراهیم فیاض، معصومه ابتکار، محمدهادی همایون، اکبر نبوی، سعید زیباکلام، فاطمه قاسمپور، انسیه خزعلی، علی انتظاری، محمود صادقی، رضا پورحسین، علی‌اصغر عزتی پاک، عبدالکریم خیامی، علی جعفری، سجاد صفارهرندی و مهدی سیار از جمله سخنرانان این سمینار دو روزه هستند که به تناسب در قالب گفت‌وگو، مناظره و سخنرانی به تحلیل ماهیت انقلاب اسلامی، رمز تداوم و بقای آن و نیز تببین حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خواهند پرداخت.

 جزئیات و زمانبندی سخنرانی‌ها و گفت‌وگوها متعاقبا اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این سمینار می‌توانند به نشانی پژوهشگاه واقع در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ مراجعه کنند.

تصویر برنامه نیز از نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research و https://www.skyroom.online/ch/ricac/meeting قابل مشاهده است.

جدول سخنرانی های سمینار







برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید