فراخوان نخستین همایش «اخلاق دیجیتال و فضای مجازی» منتشر شد

فراخوان نخستین همایش «اخلاق دیجیتال و فضای مجازی» منتشر شد

نخستین «همایش اخلاق دیجیتال و فضای مجازی» به میزبانی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران نظر به اهمیت توسعه اخلاق‌ورزی در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت دانش اخلاق حرفه‌ای در کاهش چالش‌های جامعه بهره‌وران از تولیدات دیجیتال، نخستین «همایش اخلاق دیجیتال و فضای مجازی» را در چهار محور: ۱) تبیین شناختی و مبانی اخلاق دیجیتال؛ ۲) نیازمندی‌های فردی و اجتماعی به اخلاق دیجیتال؛ ۳) اخلاق دیجیتال و حمایت از نهاد خانواده؛ ۴) اخلاق دیجیتال و آسیب‌های فضای مجازی؛ ۵) اخلاق دیجیتال و هوش مصنوعی در مهر۱۴۰۲ برگزار می‌کند.

با توجه به میان‌رشته‌ای بودن موضوع این همایش، از تمامی متخصصان داخلی و خارجی مرتبط با علوم فنی مهندسی، علوم پزشکی، علوم انسانی و اندیشمندان حوزوی دعوت می‌شود با ارسال مقاله به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، همچنین شرکت در همایش بر غنای علمی آن بیافزایند.

مهلت ارسال چکیده مقاله: 30خرداد 1402 و مهلت دریات مقاله کامل: 30 مرداد 1402 است.

نشانی تارنمای همایش: http://digethconf.ut.ac.ir

نشانی رایانامه همایش: digeth.conf@ut.ac.ir

نشانی دبیرخانه: تهران، تقاطع خیابان شهید مفتح و خیابان شهید مطهری، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، کد پستی ۱۵۷۶۶۱۳۱۱۱



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید