با حکم رئیس پژوهشگاه؛

اعظم آزادرخت مدیر امور مالی شد

اعظم آزادرخت مدیر امور مالی شد

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات آیین تودیع و معارفه مدیر امور مالی پژوهشگاه یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ با حضور رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در پژوهشگاه برگزار شد.


در این مراسم قاسم زائری به حساسیت واحد مالی و میزان بالای انتظارات از این واحد اشاره کرد و گفت: هرچند واحدهای مالی در ارگان‌ها اجراکننده تصمیمات تصمیم‌گیرانی هستند که منابع مالی را دریافت می‌کنند اما معمولاً عرف چنین است که این واحد در مشکلات به سرعت متهم می‌شود. خوشبختانه ما در دوره جدید سعی کردیم در این واحد هم در حوزه منابع و هم در حوزه اجرا سلامت و شفافیت وجود داشته باشد. امروز اعضای این واحد سالم و شفاف هستند و مر قانون عمل می‌کنند. منابع مالی ما در پژوهشگاه در سه حوزه پژوهش، کارکنان و به‌روزرسانی زیرساخت صرف می‌شود.

زائری در پایان سخنان خود از زحمات محمد علیپور تشکر و برای اعظم آزادرخت آرزوی توفیق کرد.


راحله رودکی معاون اجرایی پژوهشگاه نیز از حسن‌نیت، پیگیری‌های مداوم و مسئولانه و سعه صدر محمد علیپور و برخوردهای حرفه‌ای و اخلاق‌محور اعظم آزادرخت به نیکی یاد کرد و جابه‌جایی مسئولیت‌ها را گامی در جهت ایجاد فرصت برابر برای همگان در کسب تجربه مدیریتی دانست. او در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولانه محمد علیپور، برای اعظم آزادرخت در برآوردن انتظارات موجود از بخش مالی آرزوی توفیق کرد. 

در پایان این مراسم حکم انتصاب اعظم آزادرخت به‌عنوان مدیر امور مالی و انتصاب محمد علیپور به‌عنوان معاون امور مالی اهدا شد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید