گزارش چهارمین نمایشگاه نیم‌روزه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‎‌پژوهی کشور منتشر شد

گزارش چهارمین نمایشگاه نیم‌روزه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‎‌پژوهی کشور منتشر شد

گزارش چهارمین نمایشگاه نیم‌روزه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‎‌پژوهی کشور از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر شد.

براساس این گزارش، چهارمین نمایشگاه نیم‌روزۀ کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‎‌پژوهی کشور؛ ویژۀ اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، و با مشارکت ۵ مرکز از مراکز پژوهشی کشور در تالار وحدت تهران برگزار شد. در این نمایشگاه نیم‌روزه، آثار و تازه‌های نشر در حوزه‌های فرهنگ، هنر ، رسانه، علوم اسلامی و خانواده در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۲ و با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه، با اهدافی همچون «نمایش و معرفی دستاورد‌های پژوهشی اعم از تألیف و ترجمه در موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و ارتباطات»، «جذب پژوهشگران، استادان، دانشجویان و نخبگان فرهنگی، هنری؛ به‎‌ویژه شرکت‎‌کنندگان در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‎‌المللی پژوهش فرهنگی» و «اطلاع از پژوهش‌های انجام‌شده در مراکز و هم‏افزایی بیشتر میان آنها» برگزار شد.

در این نمایشگاه حدود ۳۲۰ عنوان کتاب اعم از تالیف و ترجمه به نمایش گذاشته و به مخاطبان عرضه شد.

 پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، پژوهشکده زن و خانواده، انتشارات دانشگاه سوره و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) از جمله مراکز شرکت‌کننده در این رویداد بودند.

در بین این مراکز، انتشارات سمت آثار بیشتری عرضه کردند. مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات نیز با ارائۀ ۶۰ عنوان کتاب، بیشترین آمار فروش را تجربه کرد.


دریافت متن کامل گزارش





برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید