سبک زندگی ایرانیان تحلیل می‌شود

به استناد یافته‌های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی
 سبک زندگی ایرانیان تحلیل می‌شود

نشست علمی «اوقات فراغت و سبک زندگی ایرانیان» با هدف تحلیل یافته‌های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی (در بخش اوقات فراغت و سبک زندگی) برگزار می‌شود. در این نشست که شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود، آرش حیدری (عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ)، محمد مهدی خویی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) سخنرانی خواهند کرد.

در ابتدای این نشست، فاطمه فلاح (عضو شورای علمی طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی) گزارشی از یافته‌های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی در بخش اوقات فراغت و سبک زندگی ارائه خواهد کرد. در ادامه با حضور سخنرانان، یافته‌های این بخش بررسی و تحلیل خواهد شد.

دبیری این نشست را رضا تسلیمی طهرانی (عضو هیئت علمی  پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و معاون مرکز طرح های ملی) بر عهده دارد.

موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی در بهار ۱۳۹۸ و با تعداد ۱۵.۵۰۰ نفر از افراد بالای ۱۵ سال ساکن شهر و روستا در ۳۱ مرکز استان­، ۸۵ شهر (غیر مرکز استان) و ۵۰۰ روستا انجام و سه محور «فعالیت فرهنگی»، «مصرف فرهنگی» و «تقاضای فرهنگی» در قالب مقولاتی چون: فعالیت مذهبی، فعالیت اجتماعی، فعالیت ورزشی، فعالیت تفریحی، فعالیت هنری و دستی، كتاب و كتابخوانی، روزنامه و مجله­‌خوانی، مصرف رادیو، تلویزیون، انواع دیگر رسانه­‌های صوتی تصویری، رایانه، اینترنت، ماهواره و تلفن همراه، سینما و تئاتر، موسیقی، تسهیلات (امکانات) فرهنگی، زمان فراغت و نیازهای فرهنگی، بررسی و سنجش شده است.


علاقه‌مندان به حضور در نشست علمی تحلیل یافته‌های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی در بخش اوقات فراغت و سبک زندگی ، می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام کنند:

skyroom.online/ch/ricac/national-projects



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید