پژوهشکده ارتباطات بررسی می‌کند:

زنجیره ارزش در سینمای معاصر ایران

زنجیره ارزش در سینمای معاصر ایران

 پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات طرح پژوهشی بررسی زنجیره ارزش در سینمای معاصر ایران و عوامل موثر بر آن را اجرا می‌کند.  بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه این پژوهش به سفارش سازمان سینمایی کشور توسط  پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه و با مدیریت حسن خجسته انجام می‌شود.

سازمان سینمایی کشور به عنوان متولی اصلی سینما در کشور با مجموعه گسترده‌ای از اهالی رسانه، فیلم و سینما در کشور مرتبط است و به‌عنوان حلقه اصلی زنجیره تولید فیلم، نقش مهمی در سیاستگذاری، هدایت و جهت‌دهی آثار سینمایی برعهده دارد؛ این سازمان از بررسی فیلمنامه تا صدور مجوز تولید فیلم تا برگزاری جشنواره‌های متعدد آثار سینمایی و اکران در سینما حلقه‌های متعدد و به هم متصلی از سیاستگذاری و اجرا را عهده‌دار است.


این پژوهش به دنبال سیاست‌پژوهی مدیریت زنجیره‌ای در سازمان سینمایی است که منجر به ارائه پیشنهادهای سیاستی می‌شود تا سازمان سینمایی در جهت انجام مأموریتش و تسیهل در وصول به اهدافش سریعتر و دقیقتر حرکت کند.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید