١٢ آبان ١٤٠٠
شماره ۵۴ فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» منتشر شد
شماره ۵۴ فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ-ارتباطات» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
در این شماره که ویژه تابستان ۱۴۰۰، است تعداد ۱۲ مقاله درج شده است؛ عناوین مقالات درجشده در این شماره، به این شرح است:
- شناسایی گونههای مشابه با خبر جعلی و تبیین شاخصههای تفاوت بین آنها/ محمدحسین ساعی، محمدحسین آزادی، هادی البرزی دعوتی
- تبیین راهبردهای رسانهها به منظور مدیریت ادراک اجتماعی در صحنۀ جنگ رسانهای ناآرامی سال ۱۳۹۷/ رسول یوسفی رامندی
- امنیت و رسانه؛ رویکرد فقهی ـ حقوقی/ مهدی نوریان، روح الله آدینه
- تحلیل مراجع اصلی سیاستگذار فرهنگی از منظر اصول حقوق عمومی/ محمد جلالی، لادن حیدری، سیدرضا صالحی امیری، محمدجواد جاوید
- انگیزههای عضویت در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام / محمد سلگی، وحید مصطفی پور
- تحلیل گفتمان بیلبوردهای شهر تهران: «غیریتسازی» در پیامهای فرهنگی و سیاسی/ محمدرضا آزادینژاد، سروناز تربتی، لیلا نیرومند، امیدعلی مسعودی
- رابطۀ مصرف فرهنگی و نگرش خرافی در بین دانشجویان شهر مشهد/ محبوبه برند، حامد بخشی، مهدی کرمانی، مسعود ایمانیان
- رابطۀ استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با تحول هویت زبانی و فرهنگی/ قباد میمنت آبادی، سمیه تاجیک اسماعیلی
- تأثیر شکاف دیجیتالی بر باروری زنان/ فاطمه رادان
- ارائۀ الگوی رهبری افراد قومیت آذری زبان در سازمان بر اساس مدل فرهنگی لوئیس/ حنظله زینوند لرستانی، عباسعلی رستگار، عادل آذر، حسین دامغانیان
- مطالعۀ نشانهشناختی تصویر کودک در انیمیشن ایرانی (مطالعۀ موردی مفهوم کودکی در انیمیشن «مهارتهای زندگی برای کودکان») / محمد گنجی، نرگس نیکخواه قمصری، سمانه فروغی
- بازنمایی سینمایی نقش وکلا در دادرسیهای کیفری؛ مطالعۀ تطبیقی سینمای ایران و هالیوود/ محمد فرجیها، محمد گنج علیشاهی، علی شیخ مهدی
متن کامل مقالات این فصلنامه در سایت اختصاصی آن قابل دریافت است.
مطالب مرتبط
٢٧ ارديبهشت ١٣٩٩
اوقات فراغت و ارزیابی آن در رسانههای اجتماعی
٢٣ ارديبهشت ١٣٩٩
بازی وارسازی، فناوری نوین جذب مخاطب به رسانهها
٢٢ ارديبهشت ١٣٩٩
اینترنت و نقش آن در فروکشکردن جنبشهای اجتماعی
٢١ ارديبهشت ١٣٩٩
سیاستهای ارتباطی رسانهها در کارزار انتخاباتی سال ۹۶ چه بود؟
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید