وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای معاونان:

باید به مرجعیت علمی پژوهشگاه توجه شود

باید به مرجعیت علمی پژوهشگاه توجه شود

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، بر اهمیت نقش و جایگاه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اشاره و تصریح کرد: تقویت این پژوهشگاه ضروری است زیرا پژوهش‌های پیمایشی این پژوهشگاه دارای اعتبارات بالایی است و باید به مرجعیت آن هم در داخل و هم در خارج از وزارتخانه توجه شود.

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا تصویر جدید واقعی از فرهنگ و هنر با نگاه انقلاب اسلامی نشان دهیم، گفت: حتما باید در این مسیر از تجربیات گذشته و دیگران برای رسیدن به اهداف متعالی فرهنگ و هنر کشور بهره ببریم.

هم‌چنین در این جلسه قاسم زائری رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بر ضرورت تقویت حوزه‌های پژوهشی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تاکید کرد.

وی گفت: در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تلاش می‌کنیم ناظر بر مسائل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل کنیم و لازم است معاونت‌ها و سازمان‌های وزارتخانه همکاری‌های لازم با این پژوهشگاه را داشته باشند و هر معاونت و سازمانی با توجه به مسائل مبتلابه خود می‌تواند در پژوهشگاه یک میز تخصصی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی داشته باشد.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید