با حکم رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

اعضای شورای پژوهشی پژوهشگاه منصوب شدند

اعضای شورای پژوهشی پژوهشگاه منصوب شدند

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در احکام  جداگانه‌ای، عماد افروغ، عبدالحسین کلانتری، شهاب اسفندیاری، وحید شالچی و سهیلا صادقی فسایی را به عنوان اعضای شورای پژوهشی پژوهشگاه  منصوب کردند.

متن حکم اعضای شورای پژوهشی پژوهشگاه به این شرح است:

با عنایت به جایگاه شایسته علمی و سوابق درخشان جنابعالی در حوزه پژوهش فرهنگی، عطف به بند ۴ ماده ۱۰ اساسنامه پژوهشگاه و مستند به تاییدیه شماره ۳۴۴۷۴۰ معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان «عضو شورای پژوهشی» پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب می‌شوید.

امید است با حضور مستمر و فعال جنابعالی در جلسات شورای پژوهشی، زمینه لازم برای‌ ارتقای سطح فعالیت‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه، و تحول در برنامه‌ها و سیاست‌های آن متناسب با مأموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چالش‌های فرهنگی کشور فراهم شود.

  مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگی ایران ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند منّان خواستارم.

طبق اساسنامه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، شورای پژوهشی  یکی از ارکان پژوهشگاه است و اعضای آن شامل: رئيس پژوهشگاه، معاون پژوهشي، رؤساي  پژوهشكده‌ها  و دو تا پنج تن از اعضای هيأت علمی از ميان پژوهشگران و صاحبنظران خارج از  پژوهشگاه با تأیید معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید