در هشتمین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی» بررسی می‌شود؛

شبکه‌های اجتماعی و سبک پوشش زنان ایران

شبکه‌های اجتماعی و سبک پوشش زنان  ایران

هشتمین پیش‌نشست همایش علمی «پژوهش‌های راهبردی پوشاک ایرانی و سبک پوشش ایرانی- اسلامی» با موضوع «شبکه‌های اجتماعی و سبک پوشش  زنان ایران» سه‌شنبه ۱۴ تیر۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

در این نشست، زینب شجاعیان (دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه تهران) و شیما محمدزاده دلجوی مبرهن (پژوهشگر و دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه علم و فرهنگ تهران) سخنرانی خواهند کرد.


دبیری این برنامه را زینب محمودیان برعهده خواهد داشت.

در این نشست، نخست شجاعیان با محوریت پوشش خرده‌سلبریتی‌ها؛ زندگی برای  نمایش؛ ضمن اشاره به خرید و مصرف نمایشی به چالش‌های مالی پوشش تظاهری و پوشش در رویدادهای ساختگی خواهد پرداخت و در ادامه نشست، محمدزاده دلجوی مبرهن نیز با محوریت شبکه‌های  اجتماعی و بازاندیشی زنان در سبک پوشش؛ ضمن اشاره به تاثیرات متقابل صفحات مجازی مُد و مخاطبان آنها در بازآفرینی سبک پوشش زنان به بررسی عوامل موثر بر تغییرات سبک پوشش زنان در دهه‌های اخیر خواهد پرداخت.

تصویر این نشست به‌صورت برخط در فضای اسکای‌روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art و صفحۀ اینستاگرام پژوهشکدۀ هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به نشانی ricac.art، در دسترس علاقه‌مندان است.


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید