نشست کمیته ارزیابی طرح پژوهشی پژوهشگده ارتباطات برگزار می‌شود؛

ارزیابی سیاست­گذاری رسانه‌­ای برای بازی­‌های دیجیتالی در ایران

ارزیابی سیاست­گذاری رسانه‌­ای برای بازی­‌های دیجیتالی در ایران

نشست کمیته ارزیابی طرح پژوهشی «ارزیابی سیاست­گذاری رسانه‌­ای برای بازی­‌های دیجیتالی در ایران: رویکرد مصرف» یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود. ‏

در این نشست، حامد نصیری (ناظر پژوهش)، میثم قمشیان (ارزیاب)، محمدحسن یادگاری ‏‏(ارزیاب)، محسن بدره (نمایندۀ شورای علمی پژوهشکده)، میثم مهدیار (معاون پژوهشی)، حسین حسنی (رئیس پژوهشکده) طرح پژوهشی اسماعیل افقهی (عضو هیأت علمی پژوهشکده ارتباطات) را ارزیابی خواهند کرد.

پژوهش ارزیابی سیاست­گذاری رسانه‌­ای برای بازی­‌های دیجیتالی در ایران با هدف شناسایی عوامل موثر در سیاست‌ها و کشف چالش‌های مرتبط با سیاست‌های مصرف بازی‌های دیجیتالی در کشور به منظور انجام سیاستگذاری مطلوب برای مواجهه مناسب با مصرف این بازی‌ها، به انجام رسیده است.


از نگاه محقق، بهبود وضعیت کنونی در گرو ارزیابی سیاست­‌های پیشین و شناسایی خلأهای وضعیت فعلی بازی­‌های دیجیتالی در کشور است؛ لذا، برای ارزیابی سیاست‌گذاری رسانه‌­ای بازی­های دیجیتال از بعد مصرف، محقق ابعاد و مؤلفه­‌های شکل‌­دهندۀ این سیاست­گذاری را در کشور استخراج نموده و بدین ترتیب سیاست‌های قبلی را براساس مسائل رسانه‌­ها در رهیافت جدید سیاست­گذاری مورد کنکاش و از آن طریق خلأهای موجود را شناسایی و برای بهبود وضعیت، راهکار مناسب ارائه داده است.


علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام کنند:

https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication


برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید