آیین نکوداشت زنده‌یاد عماد افروغ برگزار می‌شود

آیین نکوداشت زنده‌یاد عماد افروغ برگزار می‌شود

آیین نکوداشت دانشمند فرزانه و جامعه‌شناس انقلاب اسلامی عماد افروغ چهار شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ ازساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

افروغ متولد ۱۳۳۶ شیراز، دکترای جامعه‌شناسی داشت و در سال ۷۳ به عنوان دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری شناخته شد؛ وی از سال ۱۳۷۶ به مدت ۶ سال عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس بود و از سال ۸۲ نیز فعالیت خود را در هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آغاز کرد و مدیریت گروه علم و دین این پژوهشگاه و عضویت در«شورای فرهنگ عمومی»، «شورای پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» و «کارگروه رصد فرهنگی کشور» از آخرین مسئولیت‌های وی بود.

وی از استادان مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بود و ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس را بر عهده داشت.


این استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس ریاست گروه جامعه‌شناسی دانشگاه باقرالعلوم (ع) را نیز عهده دار بود و مدیریت گروه اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری، مسئولیت گروه سیاست داخلی کمیسیون داخلی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیریت گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک صداوسیما از دیگر مسئولیت‌های وی بوده است.


پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از همه علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می‌کند در آیین نکوداشت زنده‌یاد عماد افروغ شرکت فرمایند.




برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید