فراخوان پذیرش مقاله برای فصلنامه «مطالعات راهبردی هنر»

فراخوان پذیرش مقاله برای فصلنامه «مطالعات راهبردی هنر»

نشریه «مطالعات راهبردی هنر» از استادان دانشگاه‌، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند به حوزه‌های هنر، برای انتشار مقاله‌های علمی، دعوت به همکاری می‌نماید. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، فصلنامه «مطالعات راهبردی هنر» در فراخوان ارسال مقاله به این فصلنامه،  محورها و اولویت‌های موضوعی را به این شرح معرفی کرده است:

 جامعه‌شناسی هنر، اقتصاد هنر، مدیریت هنر، روان‌شناسی هنر، انسان‌شناسی هنر، آموزش هنر، هنر و سیاست، هنر و رسانه، نقد هنری و حقوق مالکیت هنرمندان و آثار هنری.

 چالش‌های نظری و روش‌شناختی در پژوهش‌های راهبردی و کاربردی هنر.

 تحلیل مطالعات راهبردی در هنر جهان به‌منظور بومی‌سازی و کاربست آنها در ایران.

 مطالعه هنرهای رسمی، بومی و جدید در ایران و جهان با رویکرد پژوهش راهبردی و کاربردی.

 طرح مسائل و چالش‌های اساسی در هنر ایران و ارائه دیدگاه‌های جدید و استدلالی به سیاست‌گذاران و مدیران فرهنگی و هنری برای حل آنها 


نویسندگان مقالات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مجله به نشانی http://ssa.ricac.ac.ir/ مراجعه و در صورت نیاز در ساعات اداری با شماره 88919176 دفتر نشریات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات (خانم رقیه مهری- مدیر اجرایی فصلنامه) تماس حاصل فرمایند.

فصلنامه «مطالعات راهبردی هنر» به صاحب‌امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات پس از اخذ پروانه انتشار به شماره ثبت ۸۶۰۷۹ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری انجمن علمی هنر اسلامی ایران به انتشار می‌رسد.

صاحب امتیاز این فصلنامه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و مدیرمسئول آن قاسم زائری است. سردبیری فصلنامه مطالعات راهبردی هنر را سیده راضیه یاسینی (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) برعهده داردسایت اختصاصی مجله به نشانی http://ssa.ricac.ac.ir در دسترس است.

برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید