رسانه اجتماعی اینستاگرام؛ زندگی روزمره و فرهنگ دیداری

رسانه اجتماعی اینستاگرام؛ زندگی روزمره و فرهنگ دیداری

این پژوهش، رسانه اجتماعی اینستاگرام را مورد مطالعه قرار داده است. موضوع حائز اهمیت در این پژوهش، کشف معناها و مفاهیم مصرف شبکه اجتماعی اینستاگرام از نظرگاه «درونی» یا از منظر خود کاربران است؛ به‌عبارت دیگر، فهم دقیق دلالت‌های ضمنی مصرف اینستاگرام در زندگی روزمرۀ کاربران، مستلزم توجه به ادراکات شخصی افراد به‌جای روایت بیرونی کاربرد شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

در این بخش فقط فصل اول کتاب قابل دریافت است.




برچسب ها
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید