رسانه‌ای شدن فرهنگ و جامعه

رسانه‌ای شدن فرهنگ و جامعه

این کتاب تلاش می‌کند علاوه بر شرح نظریة رسانه‌ای‌شدن، به رسانه‌ای‌شدن پدیده‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه، یعنی سیاست، دین و بازی بپردازد و خواننده را با ابعاد و زوایای جدید فرهنگ و جامعة مدرن و تأثیر رسانه‌ها بر نهادهای اجتماعی و منش و شخصیت انسان مدرن آشنا کند. به‌عبارت دیگر، هدف نگارش اين کتاب، آن است که مفهوم رسانه‌ای‌شدن را بيازمايد، ارتقا دهد و بهبود ببخشد.

در این بخش فقط فصل اول کتاب قابل دریافت است.




برچسب ها
مطالب مرتبط
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید