٢٧ آبان ١٣٩٩
هامون شریفی در نشست «مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نشر»:
زیرساختهای لازم حقوقی در مدیریت ارتباط با مشتری نداریم
هامون شریفی معاون اجرایی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت: ازجمله زیرساختهای لازم در حوزه نشر، یکی بحث حقوقی و قانونی صنعت نشر و دیگری موضوع اعتماد است. امروز بحث قانونی و حقوقی صنعت نشر فراهم نیست که ما بخواهیم بحث CRM را داشته باشیم. زیرساختهای لازم حقوقی در مدیریت ارتباط با مشتری نداریم. ممکن است زحمت ناشر با کارهای مختلفی که انجام میدهد، با یک تکثیر غیرقانونی از بین برود بنابراین اساس موضوع CRM زیرسوال خواهد رفت.
نشست «مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت نشر» بهمناسبت بیستوهشتمین دوره هفته کتاب با حضور عادل تقوی، محمدرضا سالکی، مرتضی زینعلی و هامون شریفی سهشنبه 27 آبان 99 بهصورت برخط برگزار شد.
مطالب مرتبط
٢١ خرداد ١٣٩٩
مشکلات صنعت نشر کتاب ايران بررسی شد
١١ خرداد ١٣٩٩
کتاب «تحلیل مصرف رسانهای» بهزودی منتشر میشود
١١ خرداد ١٣٩٩
کتاب «راهحلهایی برای مسائل اجتماعی» منتشر شد
٠٧ خرداد ١٣٩٩
گسلهای جامعه
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید