جایگاه هنر و ادبیات ایران در آموزش زبان فارسی در نظام آموزشی روسیه چگونه است؟

جایگاه هنر و ادبیات ایران در آموزش زبان فارسی در نظام آموزشی روسیه چگونه است؟

نشست تخصصی «جایگاه هنر و ادبیات ایران در آموزش زبان فارسی در نظام آموزشی روسیه» ازسوی پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه فدرال کازان روسیه، برگزار می‌شود.

این نشست با حضور مستوره احمدوا (دکتری زبان و ادبیات فارسی و استاد زبان فارسی دانشکده روابط بین‌الملل دانشگاه فدرال کازان روسیه) و طیبه عزت‌اللهی‌نژاد (دکتری پژوهش هنر و عضو هیئت‌علمی پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات)، شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ به وقت تهران (ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ به وقت روسیه)، با هدف معرفی نقش هنر و ادبیات در آموزش زبان فارسی در دانشگاه‌های روسیه برگزار خواهد شد.

این رویداد، ناظر بر نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقویت زمینه‌های رشد و شکوفایی تعاملات هنری و فرهنگی بین‌المللی ایران با کشورهای همجوار است.


در این نشست، احمدوا ضمن مروری بر وضعیت آموزش هنر و زبان فارسی در روسیه، شیوه‌های تاثیرگذاری هنر و زبان فارسی در نظام آموزشی دانشگاه‌های روسیه را واکاوی و عزت‌اللهی‌نژاد نیز جایگاه زبان هنر و زبان فارسی را در عصر حاضر در روسیه تبیین می‌نماید.

تصویر این نشست، به‌صورت آنلاین در فضای اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/art صفحه اینستاگرام پژوهشکده هنر به آدرسricac.art  در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید