با حکم رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

روحانی مشاور رئیس پژوهشگاه شد

روحانی مشاور رئیس پژوهشگاه شد

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در حکمی، محمدرضا روحانی را به عنوان «مشاور» رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب کرد. متن حکم رئیس پژوهشگاه به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا روحانی

با عنایت به جایگاه شایسته علمی و سوابق ارزشمند جنابعالی به ویژه در حوزه پژوهش سیاستگذاری فرهنگی، به موجب این حکم، به عنوان «مشاور» رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب می شوید.

امید است ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و مؤید باشید.

قاسم زائری

رئیس پژوهشگاه


روحانی دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی نظری فرهنگی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است.

مدیر گروه فرهنگ و تمدن، مسئول پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، عضو گروه مطالعاتی سیاستگذاري و مدیریت فرهنگی، عضو گروه جامعه‌شناسی دین موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی، مدیر کمیته تدوین کمیسیون تخصصی فرهنگی مجمع عالی بسیج و عضو گروه دین و فرهنگ مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع) ازجمله سوابق محمدرضا روحانی است.

همکاری در تالیف مجموعه سه جلدی از سیاستگذاری تا سنجش فرهنگی(شاخص‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران)، اخلاق و رسانه‌های جمعی؛ رویکردی اسلامی، فلسفه و هنجارهای کارکردهای رسانه‌های جمعی از منظر امام خمینی، هویت فرهنگی ایرانیان از رویکرد‌های نظری تا مؤلفه‌های بنیادی، نشانه‌شناسی رسانه‌ها و معضله فلسفی تکنولوژی و معنا، رسانه های جمعی و مسئولیت اجتماعی؛ مطالعه تطبیقی  رویکرد اسلامی و غربی عناوین برخی از کتاب‌ها و مقالات روحانی است.



برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید