هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای

منصوره فصیح، عضو هیأت علمی پژوهشگاه در همایش هوش مصنوعی سخنرانی می‌کند
هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای

نخستین همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می‌شود. بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات این همایش، دوشنبه 5 تیر 1402 از ساعت 8:30 تا 16:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی برگزار می‌شود. سخنرانان این همایش در 8 محور به مهمترین مسائل حوزه رسانه‌ در مواجهه با پدیده هوش مصنوعی خواهند پرداخت؛ هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و محتوای صوتی و بصری رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و شکاف اطلاعاتی؛ هوش مصنوعی؛ گونه‌شناسی جامعه‌شناختی؛ هوش مصنوعی و حریم خصوصی کاربران رسانه؛ هوش مصنوعی و اخلاق رسانه‌ای؛ هوش مصنوعی و آینده مشاغل رسانه‌ای؛ و هوش مصنوعی و سیاستگذاری رسانه‌ای، محورهای این همایش را تشکیل می‌دهند.


منصوره فصیح (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) درباره هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه‌ای سخنرانی خواهد کرد.

علاقه‌مندان به این رویداد علمی می‌توانند از ساعت 8:30 الی 16:30 در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، مرکز همایش‌های بین‌المللی، ‌حضور بهم رسانند.

همچنین امکان استفاده برخط از این نشست نیز از طریق پیوند زیر فراهم خواهد بود:

https://www.aparat.com/1401Rasaneh/live

برچسب ها
از طریق فرم زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید